Skip to main content
کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی

در بازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید، نشان می دهید که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی فرستنده در آینده هستید. این روش با رضایت کامل مشتری و مخاطب صورت می گیرد و این اطمینان برای شما وجود دارد که پیامک تبلیغاتی شما در آینده توسط آن ها خوانده می شود و هم چنین با این روش شما لیست جمع آوری شده ای از مشتریان و آمار تقریبا درستی از مصرف کنندگان خود خواهید داشت که می توانید پیشنهادهای ویژه خود را به آن ها در فاصله های زمانی مناسب ارسال کنید.

    کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی چیست؟

کلمه کلیدی در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ در پیامک تبلیغاتی برای ایجاد ارتباط بین خود و مشتری باید یک کلمه کلیدی ایجاد کنید. این کلمه کلیدی می تواند یک عبارت و یا یک عدد باشد به طور مثال چناچه شما دارای فروشگاه لوازم خانگی می باشید و می خواهید محصولات و ظروف آشپزخانه را تبلیغ کنید برای این کار در پیامک تبلیغاتی انبوه ارسالی از مخاطبان خواستار این قضیه می شوید که با ارسال کلمه کلیدی( ظروف ) و ارسال آن به خط خصوصی شما دارای یک امتیاز خاصی مانند استفاده از یک کوپن خرید و یا تخفیف ویژه از شما می گردند با این عمل شما توانسته اید مخاطب خود را جذب نموده و یک بازاریابی پیامکی انجام دهید. زیرا با این روش، باعث شده اید مشتری خرید انجام دهد و هم در امر ارسال اخبار و پیشنهاداتی که در آینده برای آن ها خواهید داشت اطلاع رسانی کنید و هم چنین یک لیست از خریدارن داشته باشید و می توانید آماری از نیازهای آن جهت خرید در آینده با توجه به نیازهای آن انجام دهید.

اشتراک گذاری

آیا می توان به وسیله ارسال پیام کوتاه کسب در آمد نمود ؟ آیا ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیری بر فروش خواهد گذاشت؟ این ها سوالاتی است که افراد در دفعه اول استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه با آن مواجه هستند. پاسخ این سوالات را می توان به روشنی داد بله یکی از روش های بسیار موثر جهت کسب درآمد و فروش ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد. چناچه شما در گذشته دارای بازاریابی ناموفقی بوده اید و نتوانسته اید با مقدار بودجه و هزینه ای که صرف آن تبلیغ کرده اید به کسب و کار خود رونق بدهد باید بگوییم بهترین روش امتحان کردن روش ارسال پیامک تبلیغاتی است که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و افزایش فروش را نصیب شما می کند.
یکی از مباحثی که خود سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند برای شما به بار بیاورد ارسال پیام های ارزش افزوده است که با کسر هزینه از مخاطب باعث درآمدزایی برای شما می گردد. با کمی خلاقیت، ابتکار و بسته به توانایی فردی می توانید شما هم یک نمونه از این پنل ها ایجاد کنید مثلا جهت مبحث آموزش زبان انگلیسی مخاطبان را مشتاق به آموزش کنید و در ازای پرداخت مبلغ مشخصی روزانه ویا هفتگی با ارسال پیام کوتاه به آموزش پیامکی بپردازید که این یکی از روش های مستقیم استفاده از خود سامانه ارسال پیام کوتاه جهت کسب درآمد می باشد.


    میزان فروش از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه


با بکار گیری چندین اصول، قواعد و تکنیک های ساده، با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید مشتریان زیادی به دست آورده و افراد زیادی را وادار به خرید کنید. نگارش پیامک تبلیغاتی شما باید به نحوی باشد که حس خرید را در مخاطب القا کند. بازار هدف مهم ترین بخش، جهت ارسال پیامک تبلیغاتی است این که محصول مشخصی را می خواهید بفروشید باید از قبل مخاطبان خود را مشخص کنید مثلا چناچه شما فروشنده تجهیزات ماشین راه سازی هستید نمی توان بازارهدف شما همه افراد باشد بلکه باید مخاطبانی را انتخاب کنید که به شکل موضوعی با این وسیله در ارتباط باشند. در نگارش متن پیامک تبلیغاتی خود دقت کنید کوتاه و مختصر بنویسید مخاطبان و مشتریان شما به پیام های کوتاه زودتر واکنش نشان داده و میزان تاثیر گذاری بیشتری دارد. استفاده از کلمات کلیدی را در متن پیامک تبلیغاتی خود فراموش نکنید.

یکی از رمزهای موفقیت بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی، برقراری ارتباط دو طرفه و به شکل دو سویه است. در صورتی می توانید در این روش بازاریابی موفق باشید که بتوانید با ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت و ایجاد اطمینان در مشتریان، آن ها را به سمت خود جلب نمائید. قبل از هر چیزی باید مشتریان خود را بشناسید انتخاب و گروه بندی کردن مشتریان باعث می گردد وقت و هزینه خود را به هدر نداده به شکل مستقیم مخاطبان خود رادر دسترس داشته باشید و به رفع نیازهای آن ها بپردازید. تعیین و انتخاب هدفمند مشتریان باعث خواهد شد بازار فروش محصول خود را به خوبی بشناسید. متن پیامک تبلیغاتی شما در صورت رعایت قوانین نگارشی می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب ایجاد کند هر چقدر متن ساده و قابل فهم تر باشد و از کلمات کلیدی مفید در آن بیشتر استفاده کرده باشید قطعا بازخورد بهتری از ارسال پیامک تبلیغاتی خود دریافت خواهید نمود.


    تکرار پیامک تبلیغاتی روشی درست یا غلط؟


یکی دیگر از رموز موفقیت جهت بازاریابی به وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی تکرار پیامک تبلیغاتی و رعایت زمان بندی جهت ارسال پیامک می باشد. نباید پیامک تبلیغاتی خود را بیش از اندازه تکرار کنید بلکه براساس لزوم یک یا دو بار کافی است( بسته به نوع تبلیغ و نوع کسب درآمد از طریق پیامک تبلیغاتی مقدار تکرار متفاوت است). البته نباید فقط یکبار پیامک تبلیغاتی خود را در بازه طولانی ارسال کنید بلکه براساس تاثیری که می خواهید متوجه مخاطب کنید و حساسیت کار آن را تکرار کنید. باید بدانید ارسال پیامک تبلیغاتی زیاد و کم، هر دو به ضرر شما تمام خواهد شد، بنابراین هدفمند با سیاست درست این عمل را انجام دهید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از این روش داشته باشید.
طی تحقیقات این قضیه محرز شده است که حداقل 90% از افراد به محض رسیدن پیامک تبلیغاتی آن را می خوانند و ما بقی افراد یا آن را به شکل ناقص خوانده و یا حذف می کنند بنابراین اکثریت افراد پیامک تبلیغاتی شما را می بینند و با محصول و یا خدماتی را قصد ارائه دارید آشنا خواهند شد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟ بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و... از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. هزینه […]
  • عوامل موثر بر اعتبار پیامک تبلیغاتیعوامل موثر بر اعتبار پیامک تبلیغاتی در مقالات قبلی در مورد عوامل مختلفی که باعث جذب شدن افراد و مصرف کنندگان به روش بازاریابی و پیامک تبلیغاتی می شود توضیحاتی داده شد در این بخش چند عامل دیگر که باعث […]
  • ضریب نفود بالای پیامک تبلیغاتیضریب نفود بالای پیامک تبلیغاتی امروزه تبلیغات از طریق تلفن همراه یا همان پیامک تبلیغاتی، به دلیل ضریب نفوذ بالا در میان مردم، به عنوان یک رسانه پرطرفدار در عرصه تبلیغات معرفی شده است. به شکلی که […]
  • ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاهایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه همان طور که در مطالب قبلی اشاره شد مقدار دیده شدن اس ام اس نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است و درصد دیده شدن توسط اس ام اس و پیام کوتاه بسیار بالاتر از انتقال پیام به […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×