Skip to main content
5 نکته کلیدی در تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه

5 نکته کلیدی در تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه

باید دانست صرفا با خرید و یا استفاده از یک پنل اس ام اس شما نمی توانید ادعا کنید که در ارسال پیام کوتاه به افراد مورد نظر خود به موفقیت دسته یافته اید. تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه و میزان اثر گذاری آن در راهکارهایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. از جمله بخش های موثر در تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- هدف خود را به طور واضح مشخص کنید : این که از ارسال پیام کوتاه چه اهدافی را دنبال می کنید. باید قبل از ارسال پیام کوتاه مشخص شود آیا هدف شما ایجاد خرید از محصولات فروشگاه است یا قصد آگاهی رساندن از رویداد خاصی را دارید و غیره.
2- افراد گیرنده پیام خود را شناسایی نمایید : به چه کسانی می خواهید پیامک ارسال کنید؟ این افراد به شکل عام هستند و یا گروه خاصی مد نظر شماست؟ شما باید این بخش ها را به خوبی بشناسید و برای آن برنامه ریی و دسته بندی داشته باشید.
3- زمان مناسب جهت ارسال پیامک را برگزینید : زمان و ساعت مورد نظر جهت ارسال پیام مهم ترین بخش جهت بدست آوردن تاثیر گذاری و موفقیت در ارسال پیامک می باشد. چناچه قصد دارید زمان خاصی را به مخاطبان یادآوری کنید حتما با برنامه ریزی مناسب و زمان بندی خاص آن را ارسال کنید. باید بدانید ساعت استراحت افراد موقع مناسبی برای ارسال پیامک نیست و مخاطبان به آن عکس العمل مثبت نشان نمی دهند.
4- متن پیام خود را کوتاه و مختصر بیان نمائید : تجربه ثابت نموده هر چقدر کاراکتر متن پیامک کوتاه تر باشد میزان تاثیر گذاری آن بیشتر است. امروزه افراد زمان کافی برای مطالعه ندارند و تنها تیتر ها و عنوان های جذاب برای خواندن بر می گزینند بنابراین سعی کنید عنوان پیامک خود را خلاقانه انتخاب کنید.
5- خود را به عنوان ارسال کننده پیامک به طور کامل معرفی کنید: یکی از راه های جلب نظر دیگر افراد شناخت کامل فرستنده پیامک است و اصولا به ارسال کننده های ناشناس عکس العمل مثبتی نشان نمی دهند. بنابراین فرستنده باید در متن پیامک، خود را برای مخاطب به خوبی معرفی نماید.

    تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه با تکرار مناسب

تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه زمانی می تواند صورت پذیرد که پس از تنظیم پیامک آن را به شکل منظم و با فاصله زمانی متناسب با نوع هدف مشخص شده تکرار شده باشد. تکرار پیامک نباید بیش از اندازه بوده و یا کمتر از حد مورد نظر صورت پذیرد. تکرار زیاد پیامک سبب می گردد مخاطب نسبت به آن بی علاقه گردد و عدم تکرار آن نیز شاید باعث فراموشی مخاطب گردد. بنابراین اجرا و برنامه ریزی مناسب جهت تکرار ارسال پیامک می تواند به شکل مناسبی فرستنده پیام را در رساندن به هدف خود موفق گرداند.

اشتراک گذاری

یکی از رمزهای موفقیت بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی، برقراری ارتباط دو طرفه و به شکل دو سویه است. در صورتی می توانید در این روش بازاریابی موفق باشید که بتوانید با ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت و ایجاد اطمینان در مشتریان، آن ها را به سمت خود جلب نمائید. قبل از هر چیزی باید مشتریان خود را بشناسید انتخاب و گروه بندی کردن مشتریان باعث می گردد وقت و هزینه خود را به هدر نداده به شکل مستقیم مخاطبان خود رادر دسترس داشته باشید و به رفع نیازهای آن ها بپردازید. تعیین و انتخاب هدفمند مشتریان باعث خواهد شد بازار فروش محصول خود را به خوبی بشناسید. متن پیامک تبلیغاتی شما در صورت رعایت قوانین نگارشی می تواند تاثیر بسزایی در مخاطب ایجاد کند هر چقدر متن ساده و قابل فهم تر باشد و از کلمات کلیدی مفید در آن بیشتر استفاده کرده باشید قطعا بازخورد بهتری از ارسال پیامک تبلیغاتی خود دریافت خواهید نمود.


    تکرار پیامک تبلیغاتی روشی درست یا غلط؟


یکی دیگر از رموز موفقیت جهت بازاریابی به وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی تکرار پیامک تبلیغاتی و رعایت زمان بندی جهت ارسال پیامک می باشد. نباید پیامک تبلیغاتی خود را بیش از اندازه تکرار کنید بلکه براساس لزوم یک یا دو بار کافی است( بسته به نوع تبلیغ و نوع کسب درآمد از طریق پیامک تبلیغاتی مقدار تکرار متفاوت است). البته نباید فقط یکبار پیامک تبلیغاتی خود را در بازه طولانی ارسال کنید بلکه براساس تاثیری که می خواهید متوجه مخاطب کنید و حساسیت کار آن را تکرار کنید. باید بدانید ارسال پیامک تبلیغاتی زیاد و کم، هر دو به ضرر شما تمام خواهد شد، بنابراین هدفمند با سیاست درست این عمل را انجام دهید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از این روش داشته باشید.
طی تحقیقات این قضیه محرز شده است که حداقل 90% از افراد به محض رسیدن پیامک تبلیغاتی آن را می خوانند و ما بقی افراد یا آن را به شکل ناقص خوانده و یا حذف می کنند بنابراین اکثریت افراد پیامک تبلیغاتی شما را می بینند و با محصول و یا خدماتی را قصد ارائه دارید آشنا خواهند شد.

1
دیدگاه بگذارید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
admin Recent comment authors

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×