Skip to main content
کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

آیا می توان به وسیله ارسال پیام کوتاه کسب در آمد نمود ؟ آیا ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیری بر فروش خواهد گذاشت؟ این ها سوالاتی است که افراد در دفعه اول استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه با آن مواجه هستند. پاسخ این سوالات را می توان به روشنی داد بله یکی از روش های بسیار موثر جهت کسب درآمد و فروش ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد. چناچه شما در گذشته دارای بازاریابی ناموفقی بوده اید و نتوانسته اید با مقدار بودجه و هزینه ای که صرف آن تبلیغ کرده اید به کسب و کار خود رونق بدهد باید بگوییم بهترین روش امتحان کردن روش ارسال پیامک تبلیغاتی است که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و افزایش فروش را نصیب شما می کند.
یکی از مباحثی که خود سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند برای شما به بار بیاورد ارسال پیام های ارزش افزوده است که با کسر هزینه از مخاطب باعث درآمدزایی برای شما می گردد. با کمی خلاقیت، ابتکار و بسته به توانایی فردی می توانید شما هم یک نمونه از این پنل ها ایجاد کنید مثلا جهت مبحث آموزش زبان انگلیسی مخاطبان را مشتاق به آموزش کنید و در ازای پرداخت مبلغ مشخصی روزانه ویا هفتگی با ارسال پیام کوتاه به آموزش پیامکی بپردازید که این یکی از روش های مستقیم استفاده از خود سامانه ارسال پیام کوتاه جهت کسب درآمد می باشد.

    میزان فروش از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه

با بکار گیری چندین اصول، قواعد و تکنیک های ساده، با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید مشتریان زیادی به دست آورده و افراد زیادی را وادار به خرید کنید. نگارش پیامک تبلیغاتی شما باید به نحوی باشد که حس خرید را در مخاطب القا کند. بازار هدف مهم ترین بخش، جهت ارسال پیامک تبلیغاتی است این که محصول مشخصی را می خواهید بفروشید باید از قبل مخاطبان خود را مشخص کنید مثلا چناچه شما فروشنده تجهیزات ماشین راه سازی هستید نمی توان بازارهدف شما همه افراد باشد بلکه باید مخاطبانی را انتخاب کنید که به شکل موضوعی با این وسیله در ارتباط باشند. در نگارش متن پیامک تبلیغاتی خود دقت کنید کوتاه و مختصر بنویسید مخاطبان و مشتریان شما به پیام های کوتاه زودتر واکنش نشان داده و میزان تاثیر گذاری بیشتری دارد. استفاده از کلمات کلیدی را در متن پیامک تبلیغاتی خود فراموش نکنید.

اشتراک گذاری

بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و... از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. هزینه کم، همه گیر بودن از جمله مزایای اصلی این نوع تبلیغات است که باعث علاقه مندی استفاده از این نوع بازاریابی شده است. اما آیا استفاده و تکرار پیامک تبلیغاتی باعث اشتیاق و جلب نظر افراد خواهد شد؟ قطعا جواب منفی است. زمانی که شما دارای پیشنهاداتی برای افراد و مخاطبان خود هستید دارای هیجان هستید و دوست دارید زودتر افراد را از نوع محصول خود آگاه کنید ولی آیا ارسال روزانه و آگاه کردن افراد می تواند باعث افزایش علاقه مند کردن به خرید شود.
باید مشتریان خود را راضی نگه دارید شما می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت یک روز در میان یا هفته ای یکبار و حتی ماهانه ارسال نمائید ولی مهم ترین حالت جلب رضایت افراد است اینکه در یک روز پیاپی تبلیغات شما را به شکل مداوم دریافت کنند قطعا نه تنها واکنش مثبتی به آن نخواهند داشت بلکه باعث می شود شماره شما جز بلک لیست قرار داده تا پیامی از شما دریافت نکنند. برای تعیین بهترین فاصله زمانی برای تکرار پیامک تبلیغاتی مقدار توان خرید و همین طور نیاز خریداران باید تنظیم گردد پیامک تبلیغاتی را به مخاطبان زیادی ارسال کنید و از ارسال زیاد و تکرار آن به یک نفر بپرهیزید.


    سنجش تعادل زمانی برای ارسال پیامک تبلیغاتی


برای ارسال و زمان بندی فرستادن پیامک تبلیغاتی تعادل مناسب را رعایت کنید. چناچه ارتباط زیاد با مخاطب داشته باشید به صورتی که پیام های پیاپی تبلیغاتی برای او ارسال کنید به حالت مزاحمت شما را تلقی می کنند و اگر ارتباط کمی برقرار کنید حس بی اهمیتی و درگیر نبودن را برای آن ها ایجاد خواهید کرد. اما چناچه تعادل کاملی را در ارتباط خود داشته باشید همه چیز درست انجام شده و مشتری از ارسال پیامک تبلیغاتی شما رضایت خاطر خواهد داشت. بنابراین ایجاد تعال می توان در بازاریابی پیامکی موفق به شما کمک کند.

در بازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید، نشان می دهید که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی فرستنده در آینده هستید. این روش با رضایت کامل مشتری و مخاطب صورت می گیرد و این اطمینان برای شما وجود دارد که پیامک تبلیغاتی شما در آینده توسط آن ها خوانده می شود و هم چنین با این روش شما لیست جمع آوری شده ای از مشتریان و آمار تقریبا درستی از مصرف کنندگان خود خواهید داشت که می توانید پیشنهادهای ویژه خود را به آن ها در فاصله های زمانی مناسب ارسال کنید.


    کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی چیست؟


کلمه کلیدی در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ در پیامک تبلیغاتی برای ایجاد ارتباط بین خود و مشتری باید یک کلمه کلیدی ایجاد کنید. این کلمه کلیدی می تواند یک عبارت و یا یک عدد باشد به طور مثال چناچه شما دارای فروشگاه لوازم خانگی می باشید و می خواهید محصولات و ظروف آشپزخانه را تبلیغ کنید برای این کار در پیامک تبلیغاتی انبوه ارسالی از مخاطبان خواستار این قضیه می شوید که با ارسال کلمه کلیدی( ظروف ) و ارسال آن به خط خصوصی شما دارای یک امتیاز خاصی مانند استفاده از یک کوپن خرید و یا تخفیف ویژه از شما می گردند با این عمل شما توانسته اید مخاطب خود را جذب نموده و یک بازاریابی پیامکی انجام دهید. زیرا با این روش، باعث شده اید مشتری خرید انجام دهد و هم در امر ارسال اخبار و پیشنهاداتی که در آینده برای آن ها خواهید داشت اطلاع رسانی کنید و هم چنین یک لیست از خریدارن داشته باشید و می توانید آماری از نیازهای آن جهت خرید در آینده با توجه به نیازهای آن انجام دهید.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایراننگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از […]
  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • امکانات سامانه ارسال پیام کوتاهامکانات سامانه ارسال پیام کوتاه در مورد سامانه ارسال پیام کوتاه در مطالب قبلی توضیحاتی داده شد و اما ویژگی های اصلی که باعث تمایز سامانه ارسال پیام کوتاه می گردد کدامند؟ از جمله امتیازات اصلی […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×