Skip to main content
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان

همان طور که عنوان شد ارسال پیامک نسبت به تماس تلفنی هزینه بسیار کمتری داشته و در هر وقت و زمان به مخاطب خود دسترسی خواهید داشت حتی چناچه او در هر زمانی قادر نباشد با شما مکالمه تلفنی داشته باشد ولی پیامک شما به او خواهد رسید. در این بین ارسال اس ام اس رایگان از جمله مواردی که افراد زیاد خواستار آن هستند تا مقداری از هزینه های خود را کمتر کنند و بتوانند به افراد بیشتری بدون هزینه پیامک بدهند. بسیاری از پنل ها و سامانه های ارسال پیام کوتاه جهت مشتری و افرادی که از آن ها استفاده می کنند هدیه ای مبنی ارسال اس ام اس رایگان قرار داده اند.

ارسال اس ام اس رایگان مناسب چه افرادی است؟

اما ارسال اس ام اس رایگان مناسب چه افرادی می باشد؟ چناچه شما از جمله افرادی هستید که نیازی به داشتن پنل مشخص و ارسال پیام های زیاد ندارید می توانید از سایت های دارای قابلیت ارسال اس ام اس رایگان که در بعضی موارد به طور محدود و یا بسته به امکانات آن سایت دارای قابلیت استفاده نامحدوددر تعداد ارسال اس ام اس رایگان از این سایت ها می باشد استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم چناچه شما دارای کسب و کار مشخص هستید که باید جهت معرفی محصولات و خدمات خود افراد را مطلع سازید و یا از جمله سازمان ها و ادارتی هستید که باید برای اطلاع رسانی و یا تبلیغ در بازه های زمانی مشخص کارمندان خود را آگاه سازید از پنل ها و سامانه های ارسال پیام کوتاه استفاده کنید، زیرا همان طور که در مطالب قبلی هم گفته شد میزان اثر گذاری و ایجاد اطمینان از یک شماره مشخص باعث پذیرش بهتر و جلب نظر بیشتر افراد می گرد ولی زمانی که فقط قصد شما ایجاد یک تبلیغ و اطلاع رسانی در یک بار به افراد زیادی است و هزینه های زیادی را از طریق اس ام اس به شکل دستی این کار بر شما تحمیل می کند می توانید از طریق سامانه های ارسال اس ام اس رایگان استفاده کنید که این کار باعث کاهش هزینه ارسال پیام و اس ام اس برای شما خواهد شد.

اشتراک گذاری

ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال اس ام اس یا ارسال پیامک یک راه ارتباطی ایده آل و محتاطانه Store-and-Forward می باشد. به این معنی که نیازی به در دسترس بودن آنی مخاطب نمی باشد. پیام های ارسالی در (SMSC) (SMS Center) ذخیره می شود تا به مقصد ارسال شود.

کاربرد ارسال اس ام اس

برخی کاربرد ارسال اس ام اس که بصورت صورت همه جانبه و فراگیر در جهت ارائه انواع خدمات و برآورده سازی نیاز های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است، موارد زیر می باشد.
• بازاریابی مستقیم یا SMS Marketing
• پیام رسانی فوری (IM) (Instant Messaging)
• استفاده در کسب و کار با ارسال اس ام اس و پیامک در سطح جهانی
• نظر سنجی با استفاده از پیام کوتاه
پیام کوتاه موبایل به موبایل
• مورد استفاده در برنامه های مبتنی بر وب در مرورگر های وب
• برنامه کاربردی VOIP مانند اسکایپ (طراحی اینترنت جهت ارسال پیامک از طریق اینترنت از نقطه ای به نقطه دیگر صورت گرفته است که پیام صوتی از جمله این پیام های کوتاه می باشد. ویپ (VOIP) یک سرویس ارسال پیام صوتی در فضای اینترنت می باشد که مهمترین این سرویس ها Skype است)
• مورد استفاده در برنامه های ارتباطی یکپارچه

مزایای ارسال اس ام اس

نمونه ای از مزایای ارسال اس ام اس بصورت زیر می باشد:
1) ارسال اس ام اس محدودیت زمانی نداشته و در هر ساعاتی از شبانه روز قابل استفاده است.
2) نیازی به در دسترس بودن مخاطب ندارد.
3) صرفه جویی در زمان و عدم مزاحمتی که در تماس تلفنی وجود دارد.
4) دادن ارتباط و در تماس بودن همه جانبه با مشتری ها، دوستان و ...
5) راه ارتباطی راحت بدون هیچ گونه محدودیت حتی برای افراد کم شنوا یا ناشنوا

همان طور که عنوان شد سامانه های ارسال پیام کوتاه دارای مزیت و کاربردهای بسیاری است که باعث می شود کاربران زیادی را به خود جذب کند از جمله امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه می توان به ارسال پیام کوتاه انفرادی و همین طورارسال پیام کوتاه گروهی است که این عمل باعث می شود در بازه زمانی کوتاهی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهید و مناسب پیام های تبلیغاتی و بازاریابی، پیام های تبریک و تسلیت، پیام های هشداری و اطلاع رسانی و... می باشد که به وسیله خطوط موبایلی و پیام به شکل رفت و برگشت تک مخاطب این کار عملی نمی شود. از جمله مزیت های دیگر سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام از فایل اکسل به شکل الگو پذیر می باشد و براساس تمایلی که کاربر دارد می تواند تغییر کند و هم چنین ارسال پیام از طریق دفتر تلفن نیز براساس نام و نام خانوادگی گیرنده پیام نیزمی تواند صورت بگیرد.

     ویژگی سامانه ارسال پیام کوتاه جهت آموزش

از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام به شکل دوره ای براساس ماه و روز و سال به شکل پیام پویا و پیام ثابت امکان پذیر است که می تواند به شکل رندمی یا ترتیبی به مخاطبان شما صورت گیرد و این عمل سبب می گردد که به شکل مشخص در بازه زمانی معلوم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و این نوع از کاربرد و نحوه ارسال پیام کوتاه بیشتر جنبه آموزشی دارد و برای افرادی مناسب است که قصد آموزش و تعلیم مطالبی را به افراد مشخصی دارند مثلا چناچه شما بخواهید آموزش لغات زبان انگلیسی را به گروه و افراد تعیین شده در بازه زمانی چند ماهه ارسال کنید و یا قصد آگاهی رساندن در زمینه سلامت باشید و بخواهید مسائل بهداشتی وسلامت را در تایم های معلوم به افراد و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید کاربرد دارد که این عمل بسیار کاربردی و موثر است استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه در زمینه آموزش در حال حاضر نیز بسیار رواج دارد.
در مطالب بعدی دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیام کوتاه که بسیار کاربردی و مفید می باشد را توضیح خواهیم داد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×