Skip to main content
ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا ایجاد حس خرید در مخاطب می گردد، به نوعی که مخاطب را به شکل سحرانگیزی تحت تاثیر قرار داده و سبب روی آوردن و خرید از سمت او حتی در صورت عدم نیاز می گردد زیرا در صورت خرید نکردن یک نوع حس گناه به دلیل از دست دادن موقعیت خوب خرید کردن با توجه به تخفیف و یا قیمت گذاری ویا ویژگی های خاص آن محصول می گردد و یا یک خلا در نداشتن آن وسیله در او ایجاد می شود که تمام این حس را شما با اطلاع رسانی در پیامک تبلیغاتی خود در او ایجاد نموده اید. یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. اما چگونه روش پیامک تبلیغاتی می تواند به کمک فروش بیاید؟

    پیامک تبلیغاتی و روش های فروش

پیامک تبلیغاتی جهت فروش باید به نحوی تدوین شود که باعث حس خرید در مشتری گردد حس و القای خرید یکی از ترفند مهم در این روش است. این که مخاطب نتوانسته است خرید داشته باشد حس یک کمبود در او ایجاد شود. پیامک تبلیغاتی شما باید به نحوی تنظیم شود که حس کنجکاوی را در مشتری ایجاد کند و جنبه تبلیغاتی بودن آن در برنامه ها و پیام های ارسالی حس نشود. روانشناسی فروش بخش اصلی در قسمت نگارش و تدوین پیامک تبلیغاتی است و نحوه نیازمند کردن مشتری به خرید حتی زمانی که مخاطب شما نیازی به وسیله و محصول مورد نظر ندارد ولی به دلیل این که محصول شما می تواند نیاز او را در آینده رفع کند، یکی از توانایی خوب شما در فروش محسوب شود که می توانید این روش را در متن پیامک تبلیغاتی خود در مشتری القا کنید. تغییر کلمات در متن پیامک تبلیغاتی مکرر می تواند سوددهی را دو برابر نماید. ابزارهای روانشناسی یکی از بخش های محرک یک فروشنده یا واسطه برای فروش است.
ایجاد حس اطمینان، این که برای مشتری حس اطمینان از خرید ایجاد کنید مثلا با گفتن این پیام که اگر از خرید راضی نبودید می توانید تا 72ساعت محصول را پس دهید. این نحوه گفتار و سیاست فروش در متن های پیامک تبلیغاتی حس اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول برای مشتری شما ایجاد کند و باعث جلب خرید از سمت او می شود.

اشتراک گذاری

بهترین نوع تبلیغات و بازاریابی بخشی است که بازار هدف را نشانه گرفته باشد. تبلیغات بدون هدف گذاری باعث هدر رفت سرمایه بدون اثرگذاری خواهد شد و نتیجه ای بالعکس از آن چیزی را که ما انتظار داشتیم در برخواهد داشت. این قانون در مورد پیامک تبلیغاتی نیز صدق می کند. ممکن است شما هم از جمله افرادی باشید که در ارسال پیامک خود بدون هدف و به شکل رندوم به شماره های مختلفی پیام ارسال کنید این کار باعث می شود بسیاری از دریافت کننده های شما جز بازار هدف نباشند بنابراین شما میزان زیادی از بودجه تبلیغاتی خود را از دست داده اید بدون این که نتیجه مثبتی دریافت کنید. پیامک تبلیغاتی شما می تواند هدفمند باشد در صورتی که شما توانسته باشید بازار هدف و دایره ای از مشتریان را برای خود برپا کنید و تنها پیامک تبلیغاتی خود را صرف این قشر نمائید. با این روش شما توانسته اید فعالیت تبلیغاتی خود را بهینه نمائید.


    ویژگی های یک پنل ارسال پیامک تبلیغاتی جهت بازار هدف

در یک پنل باید بخش هدف گذاری و ایجاد کانتکت های مشخص جز ویژگی های اصلی پنل اس ام اس جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باشد. باید برنامه نویسی این برنامه به شکلی باشد که امکانات کاملی را در اختیار شما قراردهد و به شکل سیستم باز باشد( ایجاد بخش های جدید و آپدیت کردن آن وجود داشته باشد). از جمله ویژگی های یک ارسال هدفمند پیامک تبلیغاتی باید این امکانات را شامل شود : از جمله بتوان پیامک تبلیغاتی خود را به یک محدوده جغرافیایی خاص ارسال کرد. باید بتوان پیامک خود را به یک استان، بخش و یا شهرستان خاص ارسال نمود. دارای توانایی ارسال پیامک به یک قشر خاص از جامعه مانند وکلا، پزشکان، بازنشستگان و ... را شامل شود. امکان ارسال به شکل تفکیک جنسیتی صرفا ارسال به آقایان و یا خانم ها صورت گیرد. توان ارسال به یک رده سنی خاص و یا کدپستی خاص صورت گیرد که تمام این موارد جز بخش هایی است که باعث تمایز پنل های اس ام اس ویژه می شود.

از جمله شیوه های رایج ارسال پیامک می توان به ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و هم چنین ارسال از طریق مودمgsm اشاره نمود. هر دو این روش توانایی ارسال پیامک انبوه را دارند اما تفاوت اصلی و تمایز این دو روش نسبت به یکدیگر چیست؟ ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس دارای سرعت بیشتر و با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. در روش gsm پیامک از طریق مودم به نزدیک ترین دکل مخابراتی برخورد می کند پس از دریافت پیام به آنتن اول، حال پیامک شما بین آنتن های مخابراتی فرستاده شده و در نهایت به شکل سرور مخابرات ( اس ام اس سنتر مخابرات) و در نهایت پیامک ها توسط سرور به سمت مخابرات مسیردهی می شوند. از جمله معایب این روش مسیر سخت افزاری و ارسال های پی در پی می باشد به خصوص این روش زمانی که به شکل ارسال اس ام اس انبوه می باشد بیشتر نمود پیدا می کند زیرا ممکن است آنتن های هر بخش تا رسیدن به سرور مرکزی دچار ترافیک شده و بخش عمده ای پیام ها در بین راه بماند و باعث گردد پیام شما ناقص به دست مخاطب ارسال شود و یا این که با تاخیر زمانی زیادی به دست مخاطب برسد. اما در ارسال پیام از طریق اینترنت پیامک های شما به طور مستقیم توسط سرور ها دریافت و ارسال می شود.


    امتیازات پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm


هزینه راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه یا همان پنل اس ام اس بسیار کم هزینه تر از مدل های gsm می باشد. جهت استفاده از طریق gsm شما باید یک مودم gsm و یک نرم افزار جهت برقراری ارتباط با مودم باید تهیه شود در صورتی که در ارسال پیام از طریق پنل اس ام اس نیازی به هزینه مودم نیست. از طریق روش gsm شما باید یک مودم و نرم افزار تخصصی تهیه کنید که به شکل قفل سخت افزاری است و روی سیستم های دیگر نصب نخواهد نشد بنابراین امکان استفاده از آن در هر مکانی نیست در صورتی که استفاده از پنل اس ام اس با شماره و نام کاربری و در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاریآغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال […]
  • پیامک تبلیغاتی و مقدار اثر گذاری در کسب و کارپیامک تبلیغاتی و مقدار اثر گذاری در کسب و کار کسب و کار و راز ماندگاری آن ایجاد تبلیغات موثر است ولی آیا باید قبل از ایجاد کسب و کار ابتدا تبلیغات کنیم؟ بسیاری از افراد در زمان شروع کسب و کار جدید و ایده های […]
  • امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟ همان طور که عنوان شد سامانه های ارسال پیام کوتاه دارای مزیت و کاربردهای بسیاری است که باعث می شود کاربران زیادی را به خود جذب کند از جمله امکانات سامانه ارسال پیام […]
  • سامانه ارسال پیامک انبوهسامانه ارسال پیامک انبوه سامانه ارسال پیامک انبوه ( ارسال پیام کوتاه در سطح گسترده ) به معنی ارسال تعداد زیادی SMS به مخاطبان که با اهداف متنوعی از قبیل بازاریابی، تبلیغ، سرگرمی، معرفی، […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×