Skip to main content
بانک داری و استفاده از پنل اس ام اس

بانک داری و استفاده از پنل اس ام اس

یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است.” او اعتقاد دارد که دو عامل اصلی 1- کاربردی بودن 2- سهولت کاربری سیستم ها، تاثیر بسیار بسزایی در شکل گیری تصمیم مشتری و در نهایت استفاده عملی از سیستم توسط مشتری دارد.”
موبایل یکی از دستاوردهای جدیدی است که در بخش بانکداری بسیار حائز اهمیت است استفاده از موبایل مزایای زیادی هم برای بانک ها و هم چنین جهت مشتریان فراهم کرده است. استفاده از پنل اس ام اس در بانکداری کاربردهای مختلفی را می تواند شامل شود با استفاده از این فناوری در بانک داری می توان امکانات و فعالیت های ارتباطی گسترده تری را ایجاد نمود هم چنین در بازار و فضا رقابتی باقی ماند، در مقدار زمان و هزینه نیز به وسیله استفاده ازاین سیستم صرفه جویی کرد. امکان دسترسی آسان تر به مشتریان، سرعت بالای ارائه خدمات به این روش از جمله مزایای دیگری است که لزوم استفاده از پنل اس ام اس در بانک ها را ضروری ساخته است. استفاده فراگیر مردم از تلفن همراه و تاثیر زیاد پیامک بر روی آن ها می تواند در ترغیب مدیران بانکی به بهره گیری از این روش در اولویت های کاریی عنوان کرد. یکی از این روش ها اعلام مانده حساب ها؛ واریز سود حساب ها و یا سررسید اقساط به وسیله ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس به مشتریان می باشد که باعث جلب نظر افراد مختلف و استفاده از این روش به شکل معمول شده است.

    استفاده از پنل اس ام اس در ارسال پیام های شخصی و محرمانه

با توجه به این که خطوط موبایل در دسترس همه افراد وجود دارد و به صورت یک وسیله شخصی می باشد می توان بسیاری از بخش های صورت حساب های محرمانه و گردش های مالی را با استفاده از پیامک از طریق پنل اس ام اس به مشتریان انتقال داد در واقع استفاده از پنل اس ام اس در بانکداری جز نیازهای ضروری است که باعث جلب اطمینان و توجه مشتریان به استفاده از خدمات ارائه شده از طریق آن می گردد. سادگی، سرعت و کارایی بالا استفاده از پنل اس ام اس سبب بهره گیری همه بانک های دولتی و خصوصی از این روش شده است.

اشتراک گذاری

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید و هر چقدر پیام و نوع تبلیغات شما هدف دارتر و تامین کننده نیاز مخاطبان باشد سریع تر و با اثر بیشتر بازاریابی و تبلیغات روبه رو خواهید شد. اما باید در نظر داشت برنامه ریزی و زمان بندی جهت تاثیرگذاری بهتر باعث می گردد که افراد به اهدافی که دارند زودتر دست پیدا کنند و مقدار تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی زودتر نمود پیدا کند.


    زمان بندی برای آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی


اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما خیلی زودتر از زمان موردنظر باشد احتمال فراموشی افراد بیشتر است و خیلی زود به حیطه فراموشی سپرده شده و از میزان اثرگذاری آن کاسته می شود. به طور مثال یک پیامک تبلیغاتی جهت یک تخفیف و یا مراسم خاص را چند ماه زودتر ارسال کنید به حتم افراد زیادی آن را به ذهن نخواهند سپرد و این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی بی اثر خواهد بود. اگر قرار است برنامه مشخصی در آخر هفته رخ دهد چند روز قبل باید به ارسال پیام پرداخت ولی اگر یک رویداد بزرگ را می خواهید تبلیغ کنید مثلا افتتاح یک فروشگاه می توانید به صورت هفته یا ماه شمار این کار را انجام دهید. اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما بیش از اندازه زود باشد نیز دچار مشکل خواهید شد زیرا شاید نتوانید به آن چه می خواهید دست پیدا کنید و در ایجاد تعهداتی که در قبال ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی دارید دچار مشکل شوید بنابراین سنجش و زمان بندی با توجه به کسب و کار و نوع پیامک تبلیغاتی ارتباط دارد.
تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی باید ایجاد و ارسال شود نباید زیاد باشد مثلا حداقل هفته ای دو بار یا کمتر البته به غیر از تبلیغاتی که معرف تخفیف در روز خاصی بوده و یا به این شکل هستند. ارسال زیاد و مکرر پیامک تبلیغاتی باعث عادی شدن و از بین رفتن میزان اثر گذاری می شود باید به نحوی پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود که مخاطب با خواندن آن نیاز خود رفع کند و باید این حس در مخاطبان القا شود که در صورت نخواندن و پاسخ ندادن به آن چیز مهمی را از دست خواهند داد.

شرکت های حرفه ای بیشتر فعالیت های خود را به شکل دورکاری انجام می دهند و این گونه با مشتری در ارتباط می باشند. تماس تلفنی جهت یادآوری بسیاری از مسائل از جمله قرارملاقات ها و آخرین مهلت ها امکان دارد برای شرکت بسیار هزینه دربرداشته باشد و هم چنین زمان زیادی از این طریق صرف شود. ایمیل شاید کارایی بیشتری داشته باشد اما این امکان این هست که پیام شما در زمان مورد نظر توسط مشتری دیده نشود و یا این که همه مشتریان دسترسی به ایمیل خصوصی نداشته باشند. بهترین روش ارسال پیامک و استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاه از سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید به مشتری در هر زمانی با هزینه کمی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این سامانه شما می توانید به راحتی کارهای هفتگی خود را ازجمله قرار ملاقات ها را برنامه ریزی شده به مشتری رسانده و او را آگاه سازید. شما می توانید با یک برنامه زمان بندی شده و به شکل اتوماتیک پیام هایی را به مشتریان ارسال کنید. از جمله بخش هایی که به وسیله این سامانه می توان انجام داد ارسال پیام های یادآوری جهت آخرین مهلت پرداخت مالیات، اجاره و...، تقاضای ارسال اسناد و مدارک از مشتریان خود، یاد آوری قرار ملاقات ها، یادآوری نشست ها و جلسات و...می باشد.


    بهبود سرویس مشتری با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه


با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه شما می توانید جزییات مربوط بخش های که در هر حال تکمیل هستند و یا تراکنشات را اطلاع رسانی نمائید. به وسیله سرویس سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید از مشتریان خود نظرخواهی کنید. با استفاده از این سامانه این امکان به شما داده می شود که پیام ها به طور مستقیم به ایمیل شما وارد شود بنابراین می توانید به سرعت با مشتری و یا کارمند خود اشتراک داشته در عرض مدت کوتاهی با او در تماس و ارتباط باشید.
در مقالات بعدی در استفاده سامانه ارسال پیام کوتاه در مشاغل دیگر به بحث خواهیم پرداخت.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • پنل اس ام اس و فنون تبلیغپنل اس ام اس و فنون تبلیغ همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • مزایای پنل اس ام اسمزایای پنل اس ام اس از جمله دلایل مورد پسند بودن پنل اس ام اس و ارسال پیامک به شکل انبوه می توان به جنبه اقتصادی و داشتن صرفه برای ارسال کننده پیام را عنوان کرد. این نوع اطلاع رسانی […]
  • ارسال اس ام اسارسال اس ام اس ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×