Skip to main content
پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی یا SMS تبلیغاتی از دیگر امکاناتی می باشد که جهت جذب مشتری و بازاریابی از طریق ارسال اس ام اس می باشد که توصیه می شود اولین پیامک تبلیغاتی خود را با اختصاص تخفیف در یک روز مناسبتی خاص آغاز نمایید تا شاهد بهترین بازدهی و ارتباط باشید.

شخصی سازی پیامک تبلیغاتی

با شخصی سازی پیامک تبلیغاتی، توجه مخاطبان خود را جلب نمایید. با کمک ویژگی های ساده در وارد نمودن نام مشترکین بصورت اختصاصی، اعتماد آن ها را بخود جلب نمایید.  توجه داشته باشید در صورت رفتار یکسان با مشتریان نمی توان موجب وفاداری آن ها شد. در این راستا بایستی متن پیامک تبلیغاتی خود را نیز شخصی سازی نمایید. این کار را با توجه و شناخت نیاز ها، علایق، سن، جنس و … مشتریان خود انجام دهید. ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی اختصاصی، بصورت تکی و گروهی قابل انجام می باشد. می توانید با استفاده از امکان دسته بندی مشترکین در گروه های مختلف و ارسال پیامک مختص هر گروه، بهترین بازدهی را شاهد باشید.

پاسخ خودکار در پیامک تبلیغاتی

پیگیری پاسخ های متنی در پیام کوتاه با استفاده از اتوماسیون بازاریابی. هنگامی که پیام کوتاه فراگیر را راه اندازی می نمایید، قادر به ایجاد پیامک تبلیغاتی بصورت اتوماتیک بر اساس اقدامات و رفتار های مشترکین خواهید بود. پاسخ خودکار در پیامک تبلیغاتی یک قابلیت محسوب می شود که این امکان را فراهم می سازد تا نوعی خدمات فوری مشترکین، حتی در زمان عدم امکان پاسخگویی مستقیم، به مشتریان خود عرضه نمایید.

لغو اشتراک آسان در پیامک تبلیغاتی

با مدیریت لغو اشتراک در پیامک تبلیغاتی، به مشترکین خود حق انتخاب دهید. بعنوان مثال لغو اشتراک در تبلیغات پیام کوتاه، از طریق ارسال کلمه “STOP” از طرف مشترکین، موجب انصراف آن ها از دریافت تبلیغات خواهد شد. با این لغو اشتراک، مخاطب بصورت دستی و یا اتوماتیک به لیست انصراف دهندگان اضافه خواهد شد.  توجه داشته باشید که لیست لغو اشتراک خود را همواره به روز رسانی نمایید.

مزایای پیامک تبلیغاتی

از مزایای پیامک تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1) کاهش هزینه ها از طریق پیامک
2) عدم برخورد نامناسب مشترکین
3) ارتباط مستقیم و بی واسطه SMS
4) امکان رساندن متن پیامک تبلیغاتی بصورت کامل به دست مشترکین

اشتراک گذاری

ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال اس ام اس یا ارسال پیامک یک راه ارتباطی ایده آل و محتاطانه Store-and-Forward می باشد. به این معنی که نیازی به در دسترس بودن آنی مخاطب نمی باشد. پیام های ارسالی در (SMSC) (SMS Center) ذخیره می شود تا به مقصد ارسال شود.

کاربرد ارسال اس ام اس

برخی کاربرد ارسال اس ام اس که بصورت صورت همه جانبه و فراگیر در جهت ارائه انواع خدمات و برآورده سازی نیاز های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است، موارد زیر می باشد.
• بازاریابی مستقیم یا SMS Marketing
• پیام رسانی فوری (IM) (Instant Messaging)
• استفاده در کسب و کار با ارسال اس ام اس و پیامک در سطح جهانی
• نظر سنجی با استفاده از پیام کوتاه
پیام کوتاه موبایل به موبایل
• مورد استفاده در برنامه های مبتنی بر وب در مرورگر های وب
• برنامه کاربردی VOIP مانند اسکایپ (طراحی اینترنت جهت ارسال پیامک از طریق اینترنت از نقطه ای به نقطه دیگر صورت گرفته است که پیام صوتی از جمله این پیام های کوتاه می باشد. ویپ (VOIP) یک سرویس ارسال پیام صوتی در فضای اینترنت می باشد که مهمترین این سرویس ها Skype است)
• مورد استفاده در برنامه های ارتباطی یکپارچه

مزایای ارسال اس ام اس

نمونه ای از مزایای ارسال اس ام اس بصورت زیر می باشد:
1) ارسال اس ام اس محدودیت زمانی نداشته و در هر ساعاتی از شبانه روز قابل استفاده است.
2) نیازی به در دسترس بودن مخاطب ندارد.
3) صرفه جویی در زمان و عدم مزاحمتی که در تماس تلفنی وجود دارد.
4) دادن ارتباط و در تماس بودن همه جانبه با مشتری ها، دوستان و ...
5) راه ارتباطی راحت بدون هیچ گونه محدودیت حتی برای افراد کم شنوا یا ناشنوا

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • متن پیامک تبلیغاتیمتن پیامک تبلیغاتی متن پیامک تبلیغاتی شما باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد و متمایز و مزایای محصول را در برداشته باشد و صرفا محصول را تبلیغ نکند به این نکته توجه داشته باشید که […]
  • ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتیایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا […]
  • استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت شرکت هااستفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت شرکت ها شرکت های حرفه ای بیشتر فعالیت های خود را به شکل دورکاری انجام می دهند و این گونه با مشتری در ارتباط می باشند. تماس تلفنی جهت یادآوری بسیاری از مسائل از جمله […]
  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×