Skip to main content
پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

همه افراد علاقه مند هستند که دارای کسب و کار پر رونق باشند و از میزان فروش و یا خدماتی که ارائه می دهند سود دهی بالایی نصیبشان شود و التزام این عمل، یافتن مشتری می باشد. برای این منظور راه های زیادی از جمله عرضه محصولات با کیفیت، تخفیف، دسترسی آسان و… وجود دارد ولی از بین همه این موارد، بازاریابی و تبلیغات مهم ترین بخش برای ایجاد کسب و کار موفق می باشد. روش های موثر تبلیغات باعث می شود که افراد و مشتریان زیادی به سمت شما بیایند و این عمل باعث شناخته شدن و فروش بیشتر می گردد اما در این بین باید دنبال تبلیغاتی بود که با کمترین هزینه، بیشترین سوددهی را داشته باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از موفق ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات و انواع بازاریابی می باشد که تاثیر گذاری بسیاری بالای دارد.

    میزان تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

در این روش از تبلیغات و بازاریابی، نیازی نیست که شما مخاطب و مشتری خود را بیابید و در مورد محصول و خدمات برای آن به شکل رو در رو شرح دهید بلکه با یک پیامک تبلیغاتی همگانی می توانید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهید و به طور غیر مستقیم و غیر حضوری با آن ها در ارتباط باشید، این افراد لزوما مشتریان قبلی شما نبوده بلکه افراد زیادی از جمله یک منطقه جغرافیایی را می تواند شامل می شود حتی این روش باعث خواهد شد به شکل ریشه ای و زنجیره وار مشتریان و مخاطبان بیشتری پیدا کنید به طور مثال چناچه پیامک تبلیغاتی جذابی را ارسال کنید این روش باعث خواهد که پیام شما از طرف مخاطب ذخیره و به دیگر افراد ارسال گردد. استفاده از پیامک تبلیغاتی به دلیل دسترسی بیشتر افراد به موبایل و بازدید روزانه بسیار بیشتر و زودتر تاثیر گذار است و از تبلیغات به شکل ایمیلی و یا تبلیغات چاپی که نفرات کمتری قابلیت دسترسی به آن ها را دارند موثرتر است.

اشتراک گذاری

در مورد سامانه ارسال پیام کوتاه در مطالب قبلی توضیحاتی داده شد و اما ویژگی های اصلی که باعث تمایز سامانه ارسال پیام کوتاه می گردد کدامند؟ از جمله امتیازات اصلی سامانه ارسال پیام کوتاه که سبب می شود افراد تمایل به استفاده از آن را داشته باشند مقدار هزینه و صرفه اقتصادی این روش است، با این روش می توان پیام متنی خود را به تعداد نفرات بسیار زیادی در بازه زمانی بسیار کوتاه ارسال کرد و هزینه بسیار پایینی را بابت این کار داد.
از جمله امکانات دیگر سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال بر اساس گروه بندی مشخص و تنظیم ( براساس سطح دسترسی کاربران ) شده است. اگر شما خواهان ارسال پیام های تبریک و یا مناسبتی و یا ارسال پیام کوتاه تولد در بازه های زمانی مشخص هستید می توانید آن را به شکل از پیش تنظیم شده در این سامانه ایجاد نمائید و جهت افراد مشخص ارسال کنید. می توان به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه دفترچه تلفن تحت وب تنظیم نمود و به این طریق پیام های خود را براساس کانتکت های دفترچه تلفنی اینترنتی پیامک ارسال کرد و می توان یک فایل پشتیبانی اکسل از مخاطبان و پیام ها ایجاد نمود.
از دیگر مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام ها به شکل منطقه ای و براساس جغرافیای تعریف شده می باشد. همین طور می توان براساس کدپستی و جنسیت و سن مخاطبان نیز پیامک ها را تنظیم و ارسال کرد. از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام از از طریق سامانه به ایمیل، وب سایت ها می باشد.


    امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه و کسب درآمد


از دیگر امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه روشی به نام ارسال پیام کوتاه ارزش افزوده می باشد که به این روش کسر هزینه پیامک از طریق مخاطب صورت می گیرد که می تواند با جذاب نمود پیامک و یا روش های نو و جدید و بحث های آموشی از این طریق درآمد کسب نمود. بازاریابی و پیامک های تبلیغاتی نیز که توسط سامانه ارسال پیام کوتاه صورت می گیرد نیز باعث کسب در آمد خواهد شد.

کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند. بنابراین این بخش نشان می دهد که شما باید کلمات شروع کننده خود را به شکل جذاب قرار دهید تا بقیه متن پیامک از طرف مخاطب شما خوانده شود. در بخش اول پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات تکراری و روزمره و یا کلمات مخصوص شروع نامه های اداری مانند باسلام و احترام، اعضای محترم و... استفاده نکنید. بهتر است با چند کلمه از صنف و یا بخشی که مرتبط به آن می خواهید تبلیغ کنید آغاز کنید مثلا تعطیلات به کجا بریم؟ دوست من! رایانه ات مشکل پیدا کرده؟ و... این نحوه آغاز کردن پیامک تبلیغاتی، بیشتر جلب توجه می کند.
ادامه متن پیامک تبلیغاتی : ادامه متن پیامک تبلیغاتی نیز باید آنقدر دارای جذابیت باشد تا مخاطب را در خواندن مصمم نگه دارد. معمولا پیامک تبلیغاتی یک پیام هفتاد کاراکتری است بنابراین باید بدانید زیاد نمی توانید توضیح دهید و بازه کلماتی محدودی دارید و باید به نحو احسن از آن استفاده کنید. در این بخش اصل مطلب توضیح داده می شود نام محصول و یا خدمتی که قرار است ارائه کنید و یا میزان تخفیف و جشنواری خریدی که قرار است مشتریان در آن شرکت کنند گفته می شود. منظور از نوشتن و نگارش متن استفاده از جملات دقیق با افعال و فاعل ها بجا نیست بلکه در طراحی متن پیامک تبلیغاتی خود نیازی نیست تمام قواعد ادبیات فارسی رعایت شود بلکه این کاراکتر محدود به شما اجازه هر نوع نوشتاری را نمی دهد باید در یک یا دو خطی که اجازه ارتباط با مشتری را دارید در حد چند کلمه و یا عدد مشتری را به سرعت جذب کنید.
پایان متن پیامک تبلیغاتی : چناچه مخاطب شما به پایان پیامک تبلیغاتی برسد و آن را تا انتها بخواند یعنی شما تقریبا به موفقیت دست پیدا کرده اید تا اطلاع رسانی کاملی نسبت به محصول ویا خدمات خود داشته باشید. برای ارتباط موثر تر و بیشتر در آخر پیامک می توانید آدرس سایت خود و یا شماره تماس خود را قرار دهید.
.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×