Skip to main content
تاثیر پنل پیامکی

پیامک تبلیغاتی و مقدار اثر گذاری در کسب و کار

کسب و کار و راز ماندگاری آن ایجاد تبلیغات موثر است ولی آیا باید قبل از ایجاد کسب و کار ابتدا تبلیغات کنیم؟ بسیاری از افراد در زمان شروع کسب و کار جدید و ایده های خلاقانه خود تلاش می نمایند تا با تبلیغات فراوان به سرعت مشتریان زیادی کسب کنند ولی این روش زمانی خوشایند است که مشتری شما به صورت دائمی از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. برای عملی کردن این موضوع راهکارهای مختلفی وجود دارد ولی مهم ترین بخش اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده از طرف شماست که باعث می شود مشتریان فراوان همیشگی داشته باشید. پیامک تبلیغاتی می تواند شما را در این بخش بسیار کمک کند. چه در معرفی اولیه کسب و کار شما به دیگر افراد و چه ثابت نگه داشتن مشتریان دائمی مصرف کننده محصولات شما.

    دقت در ارسال پیامک تبلیغاتی به شکل هدف دار

جهت روش بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه انتهایی در نظر گرفت و حتی می توان گفت زمان گذاری نیز جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نیز بخشی است که شما تصمیم گیرنده آن هستید. ولی همه این موارد باید سنجیده شده انجام گیرد. یکی از بخش های مهم صاحبان کسب و کار گسترش دامنه تبلیغات می باشد. بسیاری از افراد به تصور این که شماره های که در پنل های اس ام اس وجود دارند ثابت و همیشگی است به ارسال پیام می پردازند ولی این فکر بسیار غلط است. باید در نظر داشت شماره های پنل را به صورت دوره ای به روزرسانی نمائید. این عمل باعث گسترش دامنه ارسال پیامک تبلیغاتی شما به افراد زیادی می شود.
پیامک تبلیغاتی جهت کسب و کار خود را باید به شکل استاندارد طراحی نمود هم چنین تطابق پیامک تبلیغاتی با نیاز مشتری بسیار تاثیرگذار است. باید بازار هدف مشخصی برای کسب و کار خود ایجاد کنید زیرا ارسال همیشگی مقدار زیادی پیامک تبلیغاتی نمی تواند شما را به هدف خود یعنی رونق کار و کسب مشتریان همیشگی برساند.

اشتراک گذاری

در دنیای امروز تبلیغات و بازاریابی یکی از راه های موثر فروش و ارائه خدمات می باشد در این بین شیوه های متفاوت تبلیغات باعث ترغیب بیشتر مشتری به سمت محصول هدف خواهد شد. تبلیغات به عنوان مکان جلب توجه مشتری به موردی خاص از روش آگهی های متقبل هزینه شده جهت یافتن علاقه و میل به خرید و یا تعریف و ترویج کالا می باشد. بنابراین تبلیغات به نوعی ارتباط از طریق رسانه های جمعی است و پنل اس ام اس یکی از بهترین نمونه های کم هزینه و با قابلیت دسترسی افراد زیادی از جامعه مورد نظر جهت تبلیغ می باشد. تبلیغات نوعی ارتباط دو طرفه است وقتی اس ام اسی ارسال می گردد، مخاطب باید به روشنی و بدون ابهام منظور و مفهوم پیام را دریافت کند. باید بدانید هر دریافت کننده می تواند مفهوم تبلیغات را به نحو دلخواه خود تعبیر نماید بنابراین ایجاد اس ام اس با محتوا و نگارش درست یکی از ملزومات پیامک تبلیغاتی می باشد. بازدهی بالا و مقدار هزینه کم از جمله امتیازات پنل های ارسال پیامک می باشد.

    استفاده از سامانه پنل اس ام اس

طبق آمار صورت گرفته امکان خواندن پیام تبلیغاتی چناچه به شکل هدفمند و با شناخت مشتری صورت گیرد 97% می باشد و در اولین مواجه با تبلیغ خوانده می شود بنابراین دارای بازدهی بالایی نیز می باشد. پیامک تبلیغاتی دارای قدرت اثر گذاری زیادی می باشد و به میزان بالایی در ذهن گیرنده، نقش بسته و یادآوری می شود و در صورتی که دارای جذابیت موضوعی و پیامی باشد توسط گیرنده به صورت تصاعدی تبلیغ شده و همین کار نیز باعث افزایش بازدهی می گردد. ارسال پیامک تبلیغاتی به شکل انبوه با توجه به این که در زمان کوتاهی انجام می شود دارای صرفه است یعنی در زمان بسیار کوتاهی می توانید به شکل انبوه به افرادی زیادی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید و در بسیاری از پنل ها از تخفیف و یا بسته های رایگان ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید که این نیز یکی دیگر از مزایای پنل های اس ام اس جهت تبلیغات گسترده می باشد.

متن پیامک تبلیغاتی شما باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد و متمایز و مزایای محصول را در برداشته باشد و صرفا محصول را تبلیغ نکند به این نکته توجه داشته باشید که میزان جلب نظر افراد زمانی به سمت محصول شما خواهد آمد که تمایزی از آن با دیگر محصولات ببیند و یا ویژگی منحصربه فردی از آن باعث تحریک کردن مخاطبان به خرید شود در غیر این صورت صرفا فرستادن پیامک تبلیغاتی در مورد یک محصول تاثیر آن چنانی برروی افراد نخواهد گذاشت.
در پیامک تبلیغاتی خود از مفاهیم سخت و لغات گنگ استفاده نکنید باید این کلمات برای مخاطب شما جذاب باشد از کلماتی استفاده کنید که هم باعث جلب توجه مخاطبان شود و به شکلی احساس صمیمت بین شما و مشتری برقرار کند و حس کنجکاوی او را جهت محصول برانگیزید. استفاده از پیامک هایی با زبان محاوره تاثیر زیادی دارد. بنابراین می توانید در متن پیامک های تبلیغاتی از کلمات و زبان محاوره ای بهره ببرید. نوع کلام و لحن پیامک تبلیغاتی شما می تواند نقش تعیین کننده در میزان اثرگذاری بر مخاطب و جلب نظر او داشته باشد. متن بلند و بالا جذابیتی برای مخاطب ندارد و طبق تحقیقات متن های کوتاه و با جملات صریح تاثیرگذاری بیشتری دارند.


    نتیجه ای ایده آل با اصول متن پیامک تبلیغاتی


زمانی می توانید از یک پیامک تبلیغاتی به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید که تمام مهارت های روانشناسی در ترغیب مشتری به خرید را به کار برده باشید بنابراین می توان گفت استفاده از بازاریابی به وسیله پیامک تبلیغاتی باید به شکل طراحی شده از قبل با روش و اصول درست روانشناسی فروش همراه باشد این که مشتریان شما تمایل دارند چه بازه زمانی و چه تعداد پیام در مدت مشخص دریافت کنند و مشخصا به چه توضیحاتی از آن محصول را نیاز دارند همه این موارد از بخش های مهمی است که قبل از ارسال پیامک باید با اصول درست و صحیح سنجیده شود.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتیایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا […]
  • آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاریآغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال […]
  • امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟ همان طور که عنوان شد سامانه های ارسال پیام کوتاه دارای مزیت و کاربردهای بسیاری است که باعث می شود کاربران زیادی را به خود جذب کند از جمله امکانات سامانه ارسال پیام […]
  • سامانه ارسال پیامک انبوهسامانه ارسال پیامک انبوه سامانه ارسال پیامک انبوه ( ارسال پیام کوتاه در سطح گسترده ) به معنی ارسال تعداد زیادی SMS به مخاطبان که با اهداف متنوعی از قبیل بازاریابی، تبلیغ، سرگرمی، معرفی، […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×