Skip to main content
پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه

پنل اس ام اس دیگر یکی از لوازم ضروری برای افرادی است که دارای مخاطبان و مشتریان زیادی می باشند و لزوم استفاده از پنل اس ام اس در مطالب قبلی عنوان شد. اما ارسال اس ام اس از یک پنل اس ام اس چگونه است ارسال پیامک از طریق اینترنت صورت می گیرد و به تلفن همراه عده زیادی از مردم با استفاده از یک کلیک انجام می شود.

    پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه مرغوب و با کیفیت

ارسال پیامک انبوه را می توان به روش های گوناگونی بنا بر نوع سازمان و مرکز ارسال کننده برای اهداف خاص انجام داد. برخی مراکز ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل اس ام اس را جهت هدف بازاریابی و تبلیغاتی، یا قصد هشدار و یا بحث اطلاع رسانی می باشد. هزینه و هم چنین کیفیت نوع خدمات ارسال پیامک انبوه با هم متفاوت است. کیفیت خدمات از آن قسمت می تواند برای شما آشکار گردد که پیامک انبوه شما به دست بسیاری از مخاطبان نرسیده و دریافت کننده اعلام نارضایتی از نوع اطلاع رسانی شما داشته اند بنابراین از نظر کیفیت و خدمات ارائه دهنده پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه باید از قبل اطلاع داشته باشید. مراکز یا سازمان هایی که باید کیفیت خیلی خوبی برای ارسال پیامک داشته باشند و مخاطبان را با هشدار سریع و یا اطلاع رسانی به موقع آماده سازی کنند باید سعی در استفاده از پنل های اس ام اس مرغوب نمایند. مثلا مدرسه یا دانشگاهی را در نظر بگیرید که قصد تغییر برنامه زمانی کلاس ها را به دانش آموزان و یا دانشجویان خود را دارد با استفاده از یک پنل اس ام اس مرغوب است که این اطمینان برای مخاطب و همچنین خود مرکز ایجاد می گردد که تمام پیام های آن ها به دست مخاطبین رسیده و اطلاع رسانی درستی انجام شده است وگرنه با انجام یک اطلاع رسانی ناقص عملا کارایی پنل اس ام اس شما زیر سوال می رود و نحوه اگاهی و اطلاع رسانی خود را باید تغییر داده و به شکل تماس تلفنی به افراد زیادی جایگزین کنید که در بعضی مواقع عملا ممکن نیست.

اشتراک گذاری

اس ام اس، کوتاه شده عبارت سرویس پیام کوتاه می باشد به عبارت دیگر، اس ام اس روشی جهت ارتباط است، که به وسیله تلفن همراه از یک کامپیوتر و یا به شکل دستی توسط سامانه ارسال پیام کوتاه به تلفن های همراه ارسال می شود. علت نام گذاری پیام کوتاه به دلیل کاراکتر کوتاه آن می باشد که دارای 160حرف که شامل حروف، اعداد و نشانه هایی در الفبای لاتین می باشد. موبایل شما به شکل مداوم حتی زمانی که در حال مکالمه تلفنی نیستید درحال دریافت و ارسال اطلاعات می باشد. سامانه ارسال پیام کوتاه اجازه ارسال انبوه اس ام اس را از طریق کامپیوتر برای شما بوجود می آورد. طبق آمار گرفته شده مقدار میانگین حدود نوزده هزار و سیصد پیام کوتاه در هر ثانیه ارسال می شود که نشان دهنده مقدار بالای سود آوری از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد.


    سامانه ارسال پیام کوتاه و خدمات متنی


سامانه ارسال پیام کوتاه یکی از بخش های خدمات پیام متنی می باشد که از طریق تلفن، وب سایت و پنل های ارتباطی تلفن انجام می شود. سامانه ارسال پیام کوتاه با بهره گیری از سامانه های ارتباطی دارای استاندارد مشخص، این امکان را به شما می دهند نحوه ارتباط خود را به شکل یک پیام متنی کوتاه (پیامک) به تعداد نفرات زیادی ارسال کنید که این روش انتقال پیام بر اساس نوع و نحوه ارسال و هم چنین چگونگی ارسال و بازه زمانی مورد نظر صورت می گیرد. همان طور که گفته شد سامانه های ارسال پیام کوتاه به شکل محدود و براساس محدوده کاراکترتعریف شده پیام کوتاه، اس ا م اس ارسال می کنند و نگارش پیام های بلند باعث می گردد جهت ارسال به شکل بهینه تنظیم شده و در چندین پیام دست مخاطب برسد که البته از جمله بحث های نگارشی جهت اثر گذاری بیشتر اس ام اس، کم بود ن کاراکتر های پیام می باشد که با ارسال سریع تر و تاثیر بیشتر از جانب مخاطب صورت می گیرد.

شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص داشته اید ولی بخشی از پیام های شما به مشتریان خود نرسیده است علت ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی بسیار زیاد است از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.
قرار گرفتن شماره مورد نظر شما در لیست سیاه مخابراتی : برخی از مخاطبین تلفن همراه از جمله همراه اول، رایتل و ایرانسل به اپراتور پشتیبان خود درخواستی مبنی بر عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را داده اند و این کار سبب قرار گرفتن شماره آن ها در لیست سیاه مخابراتی قرار گرفته و شما نتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به آن ها ارسال کنید.
اختلالات اپراتوردریافت کننده پیام : در برخی موارد اپراتورها ارسال پیام کوتاه با اختلال روبرو شده و باعث عدم دریافت و یا دریافت ناقص پیامک تبلیغانی می گردد که البته این قضیه با استفاده از سرور های مرکزی جدید مخابراتی به حداقل ایراد خود رسیده است.
عدم کیفیت پنل اس ام اس : کیفیت پنل اس ام اس و نوع برنامه نویسی آن نیز تاثیر زیادی بر ارسال و یا عدم دریافت پیامک تبلیغاتی به مشتریان شما دارد. بنابراین قبل از ارسال در مورد کیفیت و کارایی پنل اس ام اس خود مطمئن شوید. بهترین راه در مورد اطلاع یافتن از موضوعات گفته شده تست کردن پنل می باشد بهتر است قبل از خرید تعدادی پیامک به شماره های مختلف ارسال کرده و از نتیجه آن مطلع شوید.
لیست سیاه سامانه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی
شما نیز می توانید جهت ارسال پیامک تبلیغاتی خود جهت افراد متعدد و به شکل گزینشی عمل کرده و لیست سیاه از آن داشته باشید به این شکل که بادرج شماره موبایل در لیست سیاه خود عدم دریافت را برای آن ها در نظر بگیرید در این صورت زمانی که شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید دیگر افراد مورد نظر شما پیام شما را دریافت نخواهد کرد. این بخش زمانی که مشتری شما شماره موبایل خود را عوض کرده و شماره جدیدی به شما می دهد و یا غیره کاربرد دارد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • ایجاد سامانه ارسال پیام کوتاهایجاد سامانه ارسال پیام کوتاه همان طور که در مطالب قبلی اشاره شد مقدار دیده شدن اس ام اس نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است و درصد دیده شدن توسط اس ام اس و پیام کوتاه بسیار بالاتر از انتقال پیام به […]
  • روش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اسروش انتخاب متن مناسب جهت استفاده از پنل اس ام اس جذب کردن مشتری به وسیله استفاده از پنل اس ام اس دارای فن خاصی است که هر کسی توانایی آن را ندارد و مهارت داشتن در این زمینه بسیار مهم است. بعضی از مشترکین پنل اس ام […]
  • پیامک های تبلیغاتی و نکات ضروری در ارسال اس ام اسپیامک های تبلیغاتی و نکات ضروری در ارسال اس ام اس کسانی که پنل اس ام اس دارند و تنظیم کننده پیام های تبلیغاتی می باشند باید به نکاتی توجه کرده تا اس ام اس تبلیغاتی و پیام آن ها مورد توجه قرار گیرد. از جمله زمان […]
  • پیامک تبلیغاتی موفق و اصول بازاریابیپیامک تبلیغاتی موفق و اصول بازاریابی امروزه یکی از روش های بسیار موثر برای جلب مشتری و فروش بیشتر کالا و خدمات استفاده از پیامک تبلیغاتی است. پیامک تبلیغاتی می تواند ابزار پرکاربردی جهت فروشگاه ها و […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×