Skip to main content
مزایای پنل اس ام اس

مزایای پنل اس ام اس

از جمله دلایل مورد پسند بودن پنل اس ام اس و ارسال پیامک به شکل انبوه می توان به جنبه اقتصادی و داشتن صرفه برای ارسال کننده پیام را عنوان کرد. این نوع اطلاع رسانی به شکل آزاد انجام می گیرد و می توان جامعه هدف ما ( افرادی که بیشتر با آن ها رابطه کاری داریم) را مورد توجه قرار دهد. این نوع تبلیغات دارای آسانی در پاسخ به نیازهای افراد و همین طور جنبه خدماتی بسیار خوب آن است. کارکرد پنل اس ام اس را می توان در جنبه های مختلف اطلاع رسانی، تبلیغ و بازاریابی، استفاده به شکل شخصی، در اجرای قرعه کشی و مسابقه ها و … عنوان کرد. به همین دلیل پنل اس ام اس دارای جنبه های مختلف کاربردی بالایی می باشند.
دیگر موبایل به عنوان یکی از وسایل همراه و ضروی همه افراد تبدیل شده است و روز به روز ارتباط کاری و شخصی افراد با این وسیله بیشتر شده و در حال رشد است بررسی این موارد از جانب کسانی که دارای کسب و کارهای مختلف هستند باعث شده تا دسترسی راحت تری به مشتری داشته باشند و با داشتن شماره تماس مشتریان با مقدار هزینه کم ودر بازه زمانی کمی بتوانند به بازاریابی محصول خود بپردازند. ارسال پیامک ازطریق پنل اس ام اس می تواند به بازاریابی هدفمند محصول و خدمات منجر شود. شما با ایجاد لیستی از شماره تماس مشتریان و کسانی که ارتباط کاری با آن ها دارید می توانید به شکلی موفقیت آمیزی به بازاریابی در غالب اس ام اس پرداخته به این صورت که به شکل مستقیم با مصرف کننده محصول یا خدمات خود در ارتباط بوده و در عرض چند ثانیه پیام شما توسط او خوانده می شود.

ولی در دیگر بازاریابی های که با فناوری جدید در ارتباط هستند مثلا تبلیغاتی که به شکل اینترنتی انجام می شود امکان دسترسی افراد محدودتر به آن قرار خواهد گرفت و باید امکان وجود و عدم وجود اینترنت از سوی مشتری فراهم باشد. از دیگر مزایای ارسال اس ام اس به شکل انبوه امکان ذخیره کردن پیام توسط خواننده است چناچه اس ام اس شما از سوی مخاطب دارای جذابیت باشدباعث ارسال آن پیام به افراد دیگر توسط گیرنده پیام می شود که این نیز می تواند در گسترش و تبلیغ بیشتر کار شما موثر باشد.

اشتراک گذاری

متن پیامک تبلیغاتی شما باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد و متمایز و مزایای محصول را در برداشته باشد و صرفا محصول را تبلیغ نکند به این نکته توجه داشته باشید که میزان جلب نظر افراد زمانی به سمت محصول شما خواهد آمد که تمایزی از آن با دیگر محصولات ببیند و یا ویژگی منحصربه فردی از آن باعث تحریک کردن مخاطبان به خرید شود در غیر این صورت صرفا فرستادن پیامک تبلیغاتی در مورد یک محصول تاثیر آن چنانی برروی افراد نخواهد گذاشت.
در پیامک تبلیغاتی خود از مفاهیم سخت و لغات گنگ استفاده نکنید باید این کلمات برای مخاطب شما جذاب باشد از کلماتی استفاده کنید که هم باعث جلب توجه مخاطبان شود و به شکلی احساس صمیمت بین شما و مشتری برقرار کند و حس کنجکاوی او را جهت محصول برانگیزید. استفاده از پیامک هایی با زبان محاوره تاثیر زیادی دارد. بنابراین می توانید در متن پیامک های تبلیغاتی از کلمات و زبان محاوره ای بهره ببرید. نوع کلام و لحن پیامک تبلیغاتی شما می تواند نقش تعیین کننده در میزان اثرگذاری بر مخاطب و جلب نظر او داشته باشد. متن بلند و بالا جذابیتی برای مخاطب ندارد و طبق تحقیقات متن های کوتاه و با جملات صریح تاثیرگذاری بیشتری دارند.


    نتیجه ای ایده آل با اصول متن پیامک تبلیغاتی


زمانی می توانید از یک پیامک تبلیغاتی به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید که تمام مهارت های روانشناسی در ترغیب مشتری به خرید را به کار برده باشید بنابراین می توان گفت استفاده از بازاریابی به وسیله پیامک تبلیغاتی باید به شکل طراحی شده از قبل با روش و اصول درست روانشناسی فروش همراه باشد این که مشتریان شما تمایل دارند چه بازه زمانی و چه تعداد پیام در مدت مشخص دریافت کنند و مشخصا به چه توضیحاتی از آن محصول را نیاز دارند همه این موارد از بخش های مهمی است که قبل از ارسال پیامک باید با اصول درست و صحیح سنجیده شود.

سامانه ارسال پیامک انبوه ( ارسال پیام کوتاه در سطح گسترده ) به معنی ارسال تعداد زیادی SMS به مخاطبان که با اهداف متنوعی از قبیل بازاریابی، تبلیغ، سرگرمی، معرفی، جذب مخاطبان، همکاری، یاد آوری و بسیاری موارد دیگر در تمام نقاط جهان انجام می شود که با استفاده از نرم افزار ارسال و دریافت پیامک انبوه صورت می گیرد.


    سامانه ارسال پیامک انبوه چیست؟


یک فرصت ارسال پیام کوتاه با صرفه جویی در وقت و هزینه بعنوان شاخصی ارزیابی و گرفتن feedback کاربرد دارد. سامانه ارسال پیامک انبوه یک راه ارتباطی ساده و سریع با مشتریان بالقوه می باشد که در تبدیل آن ها به مشتریان بالفعل نقش بسزایی خواهد داشت.
از جمله انواع سامانه ارسال پیامک انبوه بصورت زیر می باشند:
سامانه ارسال پیامک های زمانبندی شده (یا دوره ای)
ارسال پیام کوتاه در سطح منطقه ای و کشوری
ارسال پیامک در سطح استانی و بین المللی
• ارسال کارت ویزیت و نوبت دهی هوشمند
• ارسال بر اساس شماره های تعیین شده
ارسال SMS گروهی و تکی
• ارسال بر اساس کد پستی
• ارسال پیامک صوتی


    هدف سامانه ارسال پیامک انبوه


هدف سامانه ارسال پیامک انبوه که در جهت حفظ تعامل و داد و ستد با مشتریان و مخاطبان انجام می شود، ترکیبی از مقرون به صرفه بودن، سرمایه گذاری کوچک و ROI بالا می باشد. ROI در سامانه ارسال پیامک انبوه بمعنی Return on Investment یعنی نرخ بازگشت سرمایه که شاخصی جهت سنجش سودمندی سرمایه گذاری و یا روش های اعمال شده می باشد.
از جمله کاربرد سامانه ارسال پیامک انبوه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• قابلیت افزودن بی نهایت شماره از مخاطبان که با روش های مختلفی قابل اداره کردن و مدیریت هستند.
• قابلیت حذف شماره های تکراری یا منقضی شده بطور اتوماتیک در سامانه ارسال پیامک انبوه
• قابلیت تنظیم و ارسال پیامک انبوه بصورت برنامه ریزی شده و در زمانبدی های مختلف (روز ها و زمان های خاص)
پیام کوتاه انبوه قابل ارسال در شبکه های مبایلی داخلی و بین المللی
• قابلیت خواندن در تمام نقاط جهان در انواع گوشی های هوشمند و ساده
• قابلیت شخصی سازی SMS با استفاده از کاراکتر ها و زبان های خاص

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • ارسال اس ام اسارسال اس ام اس ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل […]
  • پنل اس ام اس و فنون تبلیغپنل اس ام اس و فنون تبلیغ همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×