Skip to main content
بررسی مقدار ارزش تبلیغات با سامانه ارسال پیام کوتاه

بررسی مقدار ارزش تبلیغات با سامانه ارسال پیام کوتاه

سامانه ارسال پیام کوتاه دارای امکانات زیادی است که که در مطالب قبلی به آن ها اشاره شد از جمله مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه جنبه تبلیغاتی جهت محصولات و خدمات ارائه شده توسط صاحبان کسب و کار است. یکی از مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه سنجش مقدار تاثیر پیامک تبلیغاتی و یا ارزیابی محصول توسط مخاطب و مشتریان است. شما به عنوان یک فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات با یک پرسش از مقدار مرغوبیت و محبوبیت کالای خود به تمام مشتریان خود می توانید آماری را کسب کنید و بر فروش بیشتر و ارائه آن درآینده دوباره اقدام کرده یا محصول مورد نظر را از کنار بگذارید و به دنبال ارائه اجناس جدید باشید بنابراین سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند به راحتی جنبه آماری و تحقیقاتی نیز برای شما پیدا کند و با تاثیری که از مخاطب می گیرید کیفیت و نوع فروش خود را تغییر دهید.

    پیشرفت مقدار ارزش تبلیغات با سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیام تبلیغاتی جهت فروش از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه ثابت و مشخص فروشگاه شما باعث می گردد که توجه مخاطب و مصرف کننده خود را به سمت فروشگاه و مرکز شما جلب کند و با ورود مشتری به داخل مغازه و فروشگاه شما امکان خرید محصولات دیگر نیز برای او فراهم می گردد در این حالت سبد خرید مشتری گسترده تر شده و بیشتر از زمان آنلاین بودن از شما خرید می کند. بنابراین جذابیت یک تبلیغ باعث خرید محصولات مختلف و جانبی دیگری از سوی مصرف کننده می شود که این عمل می تواند باعث رونق کسب و کار شما گردد. از جنبه دیگر پیام کوتاه از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه دسترسی افراد زیاد به فروشگاه و مرکز خرید شماست امکان این وجود دارد مصرف کننده شما در شهر دیگری قرار داشته باشد که دسترسی به فروشگاه شما برای او امکان پذیر نباشد ولی با پیام شما اعلام نیاز کند و بتواند محصول شما را به شکل تلفنی و یا پیامکی خرید نماید بنابراین بازه گستره خرید از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه نیز جنبه دیگر این سامانه است.

اشتراک گذاری

روش معمول ارسال پیام کوتاه از طریق گوشی همراه و با نگارش پیام و ارسال آن به فرد دیگر امکان پذیر است اما روش های دیگر ارسال پیام کوتاه می تواند ارسال از طریق پیام متنی تلفن و فرستادن به افراد زیادی در بستر اینترنت صورت گیرد که با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه این کار انجام می شود. سامانه ارسال پیام کوتاه همراه با بقیه ابزارهای بازاریابی باعث ایجاد ارتباط موثر بین مصرف کننده و تامین کننده کالا و خدمات می گردد استفاده از پیامک و ارسال از طریق یک سامانه ارسال پیام کوتاه ثابت ایجاد ارتباط زیادتر شده و اطمینان مخاطب بیشتر جلب می گردد. ارتباط داشتن دو سویه بین مخاطب و فرستنده پیام از طریق پنل ارسال پیام کوتاه یاهمان پنل اس ام اس امکان پذیر است.
باتوجه بررسی های صورت گرفته و طبق آمار تقریبا 98 درصد از پیام های تبلیغاتی به صورت اس ام اس دیده می شود در صورتی که پیام های ایمیلی تنها مقدار 22درصد قابل دید می باشد و افراد تمایل کمتری به خواندن پیام های تبلیغاتی ایمیلی دارند. سامانه ارسال پیام کوتاه دارای امکانات و مزایای متعددی جهت استفاده می باشد، افراد دارای کسب و کار به راحتی می توانند مقدار اثر گذاری پیامک تبلیغاتی ای را که جهت مصرف کننده ارسال می کنند بیازمایند. دراین حالت بازاریاب شما هستید و مصرف کننده آن سوی خط تلفن همراه خود وجود دارد.

همان طور که در مطالب قبلی عنوان کردیم، ارسال اس ام اس از طریق فرستادن پیامک انبوه به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه دارای مزیت های زیادی است و محبوبیت بسیاری بین جامعه دارد و باعث جذب افراد زیادی در این زمینه به سمت پیامک تبلیغاتی و در آخر محصول و یا خدماتی که شما قصد معرفی آن دارید، می گردد. بهره گیری از سامانه ارسال پیام کوتاه شخصی جهت ارسال پیامک انبوه راه بسیار موثری برای نتیجه بخش بودن فروش و جهت پیدا کردن مصرف کننده اصلی است این روش راه موثری برای جلب نمودن اعتماد مشتری، معرفی برند و ایجاد تاثیر گذاری تبلیغ جهت محصول می باشد.  سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند در بهره برداری از مسائل تبلیغاتی بسیار موثر و اثر گذار باشد ولی نباید فواید دیگر آن از جمله ارسال اطلاع رسانی که بخش عمده ای از استفاده آن می باشد را در نظر نداشت.

ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های ارسال مفهوم و منظور به مخاطب می باشد و اثرگذاری بالایی بر مخاطب دارد و از جنبه های مالی بسیار با صرفه تر از تماس های تلفنی است این روش باعث می گردد فرد در هر زمانی که می خواهد صحبت و پیغام خود را به مخاطب برساند و مقدار هزینه ای که برای یک پیامک یا همان اس ام اس ارسال می شود بسیار پایین تر شده و از نظر مقدار هزینه ای پایین تر تمایل افراد به برقراری ارتباط با پیامک بیشتر شده است.

    اقتصادی ترین نوع اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه

سامانه ارسال پیام کوتاه یکی از جنبه های موثر برای ارسال پیام به افراد زیادی است که این امکان در گوشی های معمولی وخطوط تلفن موبایلی جهت ارسال به افراد زیادی هم زمان امکان پذیر نیست، در دسترس شما قرار می دهد. به این قضیه فکر کنید شما قصد آگاهی و رساندن پیغامی به افرادی در حدود 100نفر داشتید و دسترسی به پیامک برای شما مقدور نبود برای تماس به همه این افراد باید بازه زمانی خیلی زیاد را صرف می کردید و هزینه ای که برای گفتگو باید قرار می دادید بسیار بالا و سرسام آور بود و البته در دسترس بود و نبودن همه این افراد و قادر به صحبت کردن نیز باید در نظر گرفت که آیا توان صحبت کردن در زمانی که شما می خواهید ارتباط برقرار کنید بودند یا نه. ولی هم این مشکلات با یک پیامک حل شده و در دسترس بودن و اتلاف زمانی و از همه مهم تر مقدار هزینه ای که باید صرف این کار میشد با یک پیامک حل می شود، سامانه ارسال پیام کوتاه روشی مناسب برای این کار است. با در دسترس داشتن یک سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید در مقدار هزینه های ارسال پیامک خود که از جنبه های مختلف مانند پیام تبریک ، تسلیت گروهی، پیام های تبلیغاتی، پیام های اطلاع رسانی و... باید از جانب شما ارسال شود کاهش داشته باشید. بنابراین اقتصادی ترین نوع روش اطلاع رسانی و در دسترس داشتن افراد استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد.

 

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاهاطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های ارسال مفهوم و منظور به مخاطب می باشد و اثرگذاری بالایی بر مخاطب دارد و از جنبه های مالی بسیار با صرفه تر از تماس های تلفنی است […]
  • آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاریآغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال […]
  • ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتیایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا […]
  • سامانه ارسال پیام کوتاهسامانه ارسال پیام کوتاه اس ام اس، کوتاه شده عبارت سرویس پیام کوتاه می باشد به عبارت دیگر، اس ام اس روشی جهت ارتباط است، که به وسیله تلفن همراه از یک کامپیوتر و یا به شکل دستی توسط سامانه […]
اشتراک خبرنامه پیامکی

×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×